Vandaag is het dan zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Herma Dekker - WaarBenJij.nu Vandaag is het dan zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Herma Dekker - WaarBenJij.nu

Vandaag is het dan zover!

Door: Herma

Blijf op de hoogte en volg Herma

01 December 2016 | Nederland, Nederland

Ja, het is dan (eindelijk) zover, na maanden van voorbereiding, hoop ik vanavond te vertrekken naar Malawi, Afrika. Om daar vrijwilligerswerk te gaan doen voor de stichting Timotheos! En ruil ik voor 2 maand ons koude Nederland in voor het warme Afrika, en laat ik mijn beroep als kraamverzorgster even over aan mijn geweldige collegas.
Wat heb ik naar deze reis uitgekeken, ik droomde hier als klein meisje al van, en kan bijna niet geloven dat deze droom nu uit gaat komen. Natuurlijk vind ik het ook reuze spannend, want ik heb nog nooit gevlogen! Maar gelukkig heb ik een fijne reisgenoot die ervaring heeft met reizen, waardoor ik de laatste paar weken opeens ook verstand heb van vliegtuigen, reserveringen en bookingscodes, vaccinaties en koffers inpakken, het houd me zo bezig dat ik zelfs snacht al over vliegtuigen droom. ; )

Ik hoop dus vrijwilligers werk te gaan doen voor Stichting Timotheos, een stichting die zich inzet voor (wees) kinderen en studenten, door hun kennis over te brengen voor hun persoonlijke ontwikkeling, dit doen ze door traning, onderwijs en hulpverlening te geven. Ik hoop jullie in mijn volgende blog's hier meer over te kunnen vertellen. Jullie kunnen al even een kijkje nemen op hun website: http://www.timotheos.nl/

Ik ben klaar voor vertrek, de koffers zijn gepakt, mijn rugtas staat ingepakt, en volgens mij ben ik niks vergeten.... of wacht, laat ik nog een pakje zakdoekjes mee nemen, want die heb ik vast nog wel nodig op Schiphol, want wat ga ik ze missen mijn lieve familie en vrienden, collega's en geweldige kraamgezinnen. Maar goed, daar ga ik nog maar even niet aan denken.

Vliegen jullie met mij mee? Want mijn volgende blog hoop ik te schrijven in Afrika.

Groetjes, Herma


  • 01 December 2016 - 12:05

    Anne:

    Succes Herma !! Goede reis toegewenst, hopelijk mag je mooi werk daar doen. Liefs Anne

  • 01 December 2016 - 12:10

    Anita:

    Nichtje.. heeeeel veel plezier en suc6! "Ik vlieg met je mee" (figuurlijk, ik blijf in het koude nederlad ;))

  • 01 December 2016 - 14:19

    Ina:

    Goede vlucht!!! Geniet ervan. Liefs vanuit het prachtige Noordscheschut.

  • 01 December 2016 - 18:13

    Marieke Karsten:

    Spannend! Heel veel succes daar Herma. Bijzonder hoor en wat mooi dat je dit wil doen.
    Groetjes uit Rijssen

  • 01 December 2016 - 21:01

    Laura:

    Heel veel plezier en een goede reis gewenst !

  • 02 December 2016 - 00:08

    Irmz:

    Ha Herma, @ls je dit leest ben je aangekomen, goede vlucht gehad? Lange zit dan he, Maar wellicht met gezellige bemanning.. goede tijd daar in het verre Malawi. Je zult veel indrukken opdoen.. en veel emotie tegen komen.. dan waardeer je straks thuis weer. Tot weerziens. Groetjes Irma

  • 02 December 2016 - 06:56

    Annelien :

    Hee, echt heel veel plezier in Malawi. Maar boven alles Gods zegen over je werk daar.

    Groetjes Annelien

  • 06 December 2016 - 21:33

    Alie Kempe:

    Ha Herma, wens je een hele fijne tijd toe in Malawi.Gr Alie

  • 08 December 2016 - 09:11

    Hendrika :

    Ha herma, heel veel plezier in Malawi! Geniet ervan! Groetjes Hendrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Herma

Welkom op mijn profiel!

Actief sinds 01 Dec. 2016
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 83774

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 26 Januari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: